Saturday 28 January 2017

KISAH PENGEDAR SHAKLEE DUNGUN - MENGAPA PERLU YAKIN DENGAN SHAKLEE?


Sejak mengandung anak pertama, saya mmg dah start2 survey supplement dan jamu utk dimakan semasa berpantang. Biasalah kan, pantang dan jamu bagai aur dengan tebing :p hehe.. tengah boyot2 tu punyalah survey jamu yg glamour dan mujarab..mtk bajet dgn husband skali dia tanya,dorg ni buat produk ade buat clinical research tak?gulp! Tak tahu den nk menjawab. Terpaksa lah buat muka sengih kerang busuk kat kakak jual jamu tu..huhu. Tak jadi nak beli. So mmg smpi la ni sy xpernah mkn jamu2 walaupun sebenarnya teringin.

Sejak mula2 try ambil Shaklee tahun 2012 masa buat part time Masters dulu mmg sy terpaksa cari supplements sbb tidur, rehat memang "haywire". Journals, assignments, exams, keje pulak account department masa tu..mengadap system n excel yg rekod bertahun2. Kene physical audit stock keliling 4 warehouse yg punyelah besar wpon memboyot 8 bulan. Alhamdulillah sangat vitamin banyak support badan saya utk kekal aktif dan sihat. Walaupun sibuk dengan kerja dan keluarga dan tidur yang singkat,saya masih mampu nak fokus dalam kelas pd hujung minggu dan alhamdulillah sgt sepanjang pengajian setiap sem dpt dekan dan beberapa sem dapat 4flat. Bukan sbb saya genius pun tp bila saya dapat fokus dalam kelas, saya dengar betul2 apa yg lecturer ajar,bolehla apply betul tips dan point2 penting yg lecturer dah bgtau kann.


Sekarang bila dah start jd ahli (dah rugi bertahun2 xjd ahli dari awal..huhu). Saya lebih yakin dengan organisasi Shaklee ini. Sbb bila dah start jual, lebih banyakla kajian dan bacaan yang perlu dilakukan. Sebab nak bantu orang lain sihat dan cantik juga. Kini baru saya tahu yang Shaklee ni sangat otai rupanya dlm industri. Sejak 1915 lagi ðŸ˜±ðŸ˜± Dr Shaklee dah buat vitamin (vitalized mineral a.k.a vitalea) dan dah mulakan konsep pemasaran MLM sejak tahun 1956. YaAllah..zaman pak kaduk lagi org dah makan shaklee rupanya.

Banyak kajian yang telah dilakukan oleh pihak Shaklee demi memastikan kualiti dan keberkesanan produk mereka. Beribu2 ujikaji dilakukan setiap tahun dan lebih kurang sebanyak USD 300million telah diperuntukkan untuk kajian saintifik bg produk mereka.😱 Wow!! Shaklee is seriously doing their business! So inshaAllah saya lebih yakin dgn Shaklee.

Pernah juga suatu ketika saya memboikot dari mengambil vitamin Shaklee. Hmm..mesti ramai juga yang masih beranggapan sebegini. Utk ini saya mohon semua utk rujuk tulisan kawan saya yang makin famous bak retis ni di blog beliau:

Sape2 berhajat nk jadi lebih sihat dan bermanfaat utk keluarga,ummah dan negara, jom cuba shaklee♡♡ tak cuba tak tau..

Nak cari sumber utk side income pon boleh. Team shaklee saya sgt supportive.♡♡

Hubungi saya untuk mengubah nasib anda dengan Shaklee!

Huda
017790910


0 comments:

Post a Comment

Set Kesihatan Shaklee

Copyright © AINUL HUDA - Supermom with Strong Willing & Great Dreams Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com